مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:462023-12-25سياسي

وزیر کشور: از ایده های شرکت های دانش بنیان حمایت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احمد وحیدی، وزیر کشور و نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور از دستاوردهای استان اصفهان و شرکت های دانش بنیان در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران بازدید کردند.

مدیریت بحران استان اصفهان با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان و فراخوان اعلام شده با ارائه دستاوردهای جدید و ابداعی تعدادی از شرکت های دانش بنیان، شرکت های گاز، توزیع برق و آب و فاضلاب استان در این نمایشگاه حضور یافتند.

در جریان بازدید وزیر کشور از دستاوردهای مدیریت بحران استان اصفهان، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن بیان مشکلات استان در زمینه آلودگی هوا، فرونشست زمین، کم آبی و خشکسالی و گزارش اقدامات انجام شده خواستار تخصیص اعتبارات مورد نیاز به استان برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، استانداردسازی صنایع، اجرای طرح های تامین آب و احیای رودخانه زاینده رود و کنترل اثرات فرونشست زمین شد.

بازدید وزیر کشور از غرفه مدیریت بحران اصفهان شیشه فروش گزارشی از توانمندی و ظرفیت های علمی و اجرایی و فناوری های نوین شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های استان در رفع مشکلات ناشی از وقوع حواث و پیشگیری از تشدید آثار مخاطرات ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: از ایده های شرکت های دانش بنیان حمایت شود

وزیر کشور: از ایده های شرکت های دانش بنیان حمایت شود