مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:352024-01-01اقتصادي

اختصاص 70 هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار خرید برای احیای بنگاه های اقتصادی


نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی از تخصیص تامین مالی 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات و 60 هزار میلیارد تومان از طریق فعال سازی ابزار خرید اعتباری در صنعت پتروشیمی برای احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از راه های میان بر برای دستیابی به رشد تولید، رفع موانع کسب و کار از سر راه بنگاههای راکد و نیمه فعال است.

در این زمینه امیر حسین مدنی نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی از  پیگیری تخصیص تامین مالی بیش از 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات و بیش از 60 هزار میلیارد تومان منابع مالی از طریق فعال سازی ابزار خرید اعتباری در صنعت پتروشیمی از ابتدای دولت سیزدهم برای احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال خبر داد.

سومین کارگاه از سلسله کارگاه های روایت یک تجربه به همت مرکز آموزش مدیریت دولتی با موضوع زیست بوم مردمی در نهضت احیای واحدهای اقتصادی با حضور سید امیرحسین مدنی نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی با حضور جمعی از مسئولین کشور برگزار شد.

مدنی در این مراسم درباره تجربه شکل گیری نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: پس از حضور در دولت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با توجه به مساله تعطیلی برخی واحدهای اقتصادی به ویژه پس از دوران سخت اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار خرید برای احیای بنگاه های اقتصادی

اختصاص 70 هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار خرید برای احیای بنگاه های اقتصادی