مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:402023-12-26سياسي

خدمات زنده یاد کاظمی آشتیانی می تواند در طرح جوانی جمعیت مورد توجه قرار گیرد


رییس جهاددانشگاهی کرمان با بیان اینکه باید در عرصه خدمت زنده یاد کاظمی آشتیانی را الگو قرار دهیم تا ان شاءالله بتوانیم در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم موثر واقع شویم، - رییس جهاددانشگاهی کرمان با بیان اینکه باید در عرصه خدمت زنده یاد کاظمی آشتیانی را الگو قرار دهیم تا ان شاءالله بتوانیم در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم موثر واقع شویم، گفت: خدمات این دانشمند جهادگر بسیار چشمگیر است و می تواند به عنوان یکی از مسیرهای مهم در طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی کرمان در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان این نهاد و سلول های بنیادی در ایران، بیان کرد: ایشان با اعتقاد به خداوند متعال، عزم راسخ، فرهنگ جهادی و با ابتکار و خلاقیت در پیشرفت علمی کشور عزیزمان در حوزه درمان ناباروری افتخارآفرینی کردند.

وی تصریح کرد: این دانشمند والامقام با ورود به حوزه ناباروری شادی و امید را در زندگی زوج های نابارور به ارمغان آورد که ثمره کار جهادی، پشتکار و تخصص بود.

رییس جهاددانشگاهی کرمان، زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی را افتخار جهاددانشگاهی و همچنین کشور عزیزمان ایران ذکر کرد و گفت: پژوهشگاه رویان را به نام این جهادگر فقید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات زنده یاد کاظمی آشتیانی می تواند در طرح جوانی جمعیت مورد توجه قرار گیرد

خدمات زنده یاد کاظمی آشتیانی می تواند در طرح جوانی جمعیت مورد توجه قرار گیرد