مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 00:272023-12-31بين الملل

ناو هواپیمابر جرالد فورد آب های فلسطین اشغالی را ترک می کند


ناو هواپیمابر «یو اس اس جرالد فورد» آمریکا که برای کمک به اسراییل به آبهای فلسطین اشغالی اعزام شده بود طی روزهای آینده منطقه را ترک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات آمریکایی اعلام کردند که ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد فورد که چند روز بعد از حمله رژیم صهیونیستی به غزه وارد شرق دریای مدیترانه شده بود طی روزهای آینده منطقه را ترک خواهد کرد.

ناو جرالد فورد جدیدترین و بزرگترین ناو هواپیما بر آمریکا است که در آستانه پایان اولین ماموریت خود به دلیل عملیات طوفان الاقصی و شروع جنگ غزه برای کمک به رژیم صهیونیستی به مدیترانه هدایت شد.

علاوه بر این، وزارت دفاع آمریکا 4 ناو جنگی دیگر نیز به منظور آنچه بازدارندگی در برابر نیروهای حامی فلسطین خوانده به مدیترانه شرقی اعزام کرده است.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در آن زمان گفت: این ناوها به عنوان بخشی از تلاش ما برای بازدارندگی از اقدامات خصمانه علیه اسراییل یا هرگونه تلاش برای گسترش این جنگ بعد از حمله حماس به اسراییل به منطقه اعزام می شوند.

وی همچنین گفت: افزایش استقرار نیروهای ما نشان دهنده تعهد قاطع ما به امنیت اسراییل و عزم ما برای جلوگیری از هر کشور یا نهادی است که به دنبال تشدید جنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناو هواپیمابر جرالد فورد آب های فلسطین اشغالی را ترک می کند

ناو هواپیمابر جرالد فورد آب های فلسطین اشغالی را ترک می کند