مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:362024-01-09سياسي

جامعه دانشگاهی برای به روز شدن پایان نامه ها چه تدابیری دارد؟


سرفصل های دانشگاهی و علمی با تحولات نو به نوی جهان در حوزه های مختلف باید سالانه ارتقا پیدا کنند و به سمت به روز شدن پیش روند که در این راستا با اساتید و مسؤولان دانشگاهی برای ارائه راهکار مناسب به گفت وگو پرداختیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در کنار به روز شدن دانش، اساتید دانشگاه و نیز هدایت دانشجویان به سمت مباحث نو به تکامل بیشتری می رسد و باید در راستای رشد و ارتقای مقالات و پایان نامه ها قدم برداریم و با استفاده از روش های درست دانشجویان را ترغیب به نگارش مقالات و پایان نامه ها در راستای نیاز های کشور کنیم.

با تحولات نو به نوی جهان در حوزه های مختلف، سرفصل های دانشگاهی و علمی باید سالانه ارتقا یافته و به روز شوند که در این راستا نیز باید اساتید و جزوه ها و آموزه هایشان را با همین رویکرد به ارتقا دعوت کرد.

از این رو با چند نفر از افراد موثر در جامعه دانشگاهی به گفت وگو پرداختیم.

مریم سلیمی دکترای علوم ارتباطات و مدرس دانشگاه گفت: با محتواهای قدیمی و مطالب کلیشه ای و تکراری نمی توان به طریق مفید و متمرکز بر رسالت حرفه ای و اخلاقیات آموزشی پویا به مسؤولیت های خطیر تربیت بهینه دانشجویانی پرداخت، به طوری که آن ها را آماده برای فعالیت در محیط کار خلاق یا مواجهه با چالش ها و تحولات روز یا در نگاهی کمالگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دانشگاهی برای به روز شدن پایان نامه ها چه تدابیری دارد؟

جامعه دانشگاهی برای به روز شدن پایان نامه ها چه تدابیری دارد؟