مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:102023-12-22سياسي

ملتی بیدار است که از تهدیدهای دشمنان فرصت بسازد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد یکی از راه‎های مقابله با دشمن را علاوه بر تلاش برای شکستن اتحاد فتنه، فرصت سازی از تهدیدهای دشمن با تدین، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد یکی از راه‎های مقابله با دشمن را علاوه بر تلاش برای شکستن اتحاد فتنه، فرصت سازی از تهدیدهای دشمن با تدین، تفکر و تعقل خواند و گفت: ملتی بیدار است که بتواند از تهدیدهای دشمنان فرصت بسازد.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز اول دیماه در خطبه های نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به پرهیز از گناه و رعایت تقوی الهی، به روایتی از رسول اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر از سه چیز برای امت پس از خود اظهار نگرانی کردند؛ گمراهی پس از کسب معرفت، فتنه ی دشمنان و شهوت و فحشا.

وی با تاکید بر این که باید درخصوص این نگرانی های پیامبر خود حساس باشیم، اظهار کرد: روش های رفع این نگرانی ها شامل بصیرت افزایی در مسیر توحید و خداشناسی، توکل به خداوند در فتنه‎ها، صبوری در هنگام سختی ها، حسن ظن به وعده‎های الهی، فرصت سازی از تهدیدها و شکستن اتحاد فتنه هستند.

امام جمعه یزد در این باره افزود: ارزش انسان ها بسیار بالاست، لذا نباید خود را به قیمت اندک بفروشیم و با وعده های دشمن از راه الهی منحرف نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملتی بیدار است که از تهدیدهای دشمنان فرصت بسازد

ملتی بیدار است که از تهدیدهای دشمنان فرصت بسازد