مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 23:402023-12-24سياسي

کلیه متقاضیان نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف می شوند


رامین الماسی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال فرد متقاضیِ ثبت نامی در سامانه نهضت ملی مسکن بدون تعیین تکلیف نخواهیم داشت.

- رامین الماسی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه ضمن اشاره به جلسه شورای مسکن که امروز یکشنبه 3 دی ماه به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه موارد بسیار خوبی به تصویب رسید که گام مهمی در حوزه مسکن استان و شهر کرمانشاه خواهد بود.

وی افزود: ایجاد ظرفیت مناسب برای ساخت قطعات ویلایی یک طبقه از موارد بسیار مهمی بود که در حوزه استان کرمانشاه و خصوصاً شهر کرمانشاه به تصویب رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با تصریح این که ساخت منزل ویلایی یک طبقه مورد درخواست مردم کرمانشاه بوده، عنوان کرد: در روستاهای حریم شهر کرمانشاه، میزان قابل توجهی اراضی یک طبقه ویلایی فراهم شده است و صرفاً برای افرادی که در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و در حال حاضر نام آن ها در لیست تقاضاها موجود است و تعیین تکلیف نشده اند در مسکن شهری شامل می شود.

وی بابیان این که این طرح باهدف مهاجرت معکوس و از باب معیشت محور بودن هست، ادامه داد: این افراد می توانند با مراجعه به راه و شهرسازی یا بنیاد مسکن از این اراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه متقاضیان نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف می شوند

کلیه متقاضیان نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف می شوند