مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:402024-01-10بين الملل

شروط مجارستان برای موافقت با کمک اتحادیه اروپا به اوکراین


مقام های مجارستان شرایطی برای موافقت خود با یک بسته 50 میلیارد یورویی کمک های اتحادیه اروپا برای اوکراین تعیین کرده و گفتند، با توجه به توزیع این بسته در یک بازه چهارساله، - مقام های مجارستان شرایطی برای موافقت خود با یک بسته 50 میلیارد یورویی کمک های اتحادیه اروپا برای اوکراین تعیین کرده و گفتند، با توجه به توزیع این بسته در یک بازه چهارساله، باید مبلغ هر سالی بعد از بررسی و تصویب مجدد ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه پالتیکو گزارش داد، بوداپست روز جمعه گذشته در جریان یک نشست با حضور 27 کارشناس بودجه اتحادیه اروپا از پیشنهاد خود رونمایی و احتمال موافقت ویکتور اوربان، نخست وزیر این کشور با ارائه کمک این اتحادیه به اوکراین را مطرح کرده است.

پالتیکو روز سه شنبه به نقل از سه دیپلمات اتحادیه اروپا که معرفی نکرد نوشت، این اتحادیه بر مبنای این طرح طی مدت چهار سال کمکی معادل 12.

5 میلیارد یورو شامل وام ها و کمک های بلاعوض را در هر سال به اوکراین ارائه می کند که باید به صورت متفق القول در شورای اروپا تصویب شوند.

اوربان که خواستار پایان دادن به جنگ روسیه و اوکراین از طریق مذاکرات به جای طولانی تر کردن بحران شده در جریان نشست ماه دسامبر شورای اروپا در شهر بروکسل مانع تصویب این بسته کمک ها برای کی یف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط مجارستان برای موافقت با کمک اتحادیه اروپا به اوکراین

شروط مجارستان برای موافقت با کمک اتحادیه اروپا به اوکراین