مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:352024-01-16سياسي

برنامه های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین انقلاب اسلامی باشد


استاندار لرستان بر لزوم برگزاری برنامه های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه های این دهه باید با تکیه بر فرهنگسازی در حوزه تبیین انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر لزوم برگزاری برنامه های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه های این دهه باید با تکیه بر فرهنگسازی در حوزه تبیین انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

فرهاد زیویار سه شنبه، 26 دی در جلسه شورای معاونین استانداری و با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به منظور هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه های مربوط به دهه فجر باید به سمت و سوی مردمی شدن این آیین ها پیش برویم، گفت: برای تأثیرگذاری بیشتر در کنار برنامه های پیشین، آیین های خلاقانه و ابتکاری هم وجود داشته باشد و در نهایت باید به هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

استاندار لرستان بر دوری از تکرار در برنامه ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: با توجه به همزمانی دهه فجر با ماه های رجب و شعبان، به عنوان یک فرصت مغتنم، وجه مذهبی برنامه های این دهه در نظر گرفته شود و ایستگاه ها و موکب های مختلف براساس ظرفیت های موجود برپا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین انقلاب اسلامی باشد

برنامه های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین انقلاب اسلامی باشد