مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:202023-12-27سياسي

حاضری: مشکل امروز جامعه ما معنی دار و اثربخش بودن انتخابات است


علی محمد حاضری، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها، به جماران گفت: به نظر می رسد انتخاباتی که پیش رو داریم نه تنها با همین صفات مورد اشاره رهبری به شدت فاصله خواهد داشت، - پایگاه خبری جماران: عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با تأکید بر اینکه انتخابات پیش رو یک انتخابات رقابتی به مفهوم دقیق کلمه نخواهد بود، گفت: مشکل امروز جامعه ما معنی دار و اثربخش بودن انتخابات است.

متأسفانه جامعه ما طی تجربه سال های اخیر به یک ذهنیت و استنباط خاصی رسیده که گویا انتخابات به هر کیفیتی هم برگزار و هر طیف و گروهی هم که انتخاب شود، چندان در سرنوشت کشور نمی تواند اثرگذاری جدی داشته باشد و تغییرات مناسبی را ایجاد کند.

مشروح گفت وگوی خبرنگار جماران با علی محمد حاضری را در ادامه می خوانید: یکی از محورهای سخنان اخیر مقام معظم رهبری تأکید بر چهار ویژگی لازم برای انتخابات یعنی مشارکت ، رقابت ، سلامت و امنیت بود که فروردین ماه امسال هم مطرح کرده بودند.

فکر می کنید مخاطب ایشان در اینکه این چهار خصوصیت باید انجام بگیرد چه کسانی هستند؟ به گمان بنده چون تقریبا هیچ یک از لوازم و مقتضیات رقابت انتخاباتی برای جریان ها و طیف های مختلف سیاسی خارج از جریان به اصطلاح اصول گرا فراهم نیست و این مسأله چیز پنهان و نامکشوفی نیست که بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاضری: مشکل امروز جامعه ما معنی دار و اثربخش بودن انتخابات است

حاضری: مشکل امروز جامعه ما معنی دار و اثربخش بودن انتخابات است