مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:402024-01-06ورزشي

لزوم تکمیل 55 پروژه بزرگ ورزشی نیمه تمام استان اردبیل


وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اردبیل با اشاره به لزوم تکمیل 55 پروژه بزرگ ورزشی نیمه تمام در استان اردبیل، گفت: تجلیل از قهرمانان ورزشی تجلیل از جامعه ورزش است.

- وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اردبیل: لزوم تکمیل 55 پروژه بزرگ ورزشی نیمه تمام استان اردبیل ایسنا/اردبیل وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اردبیل با اشاره به لزوم تکمیل 55 پروژه بزرگ ورزشی نیمه تمام در استان اردبیل، گفت: تجلیل از قهرمانان ورزشی تجلیل از جامعه ورزش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کیومرث هاشمی 16 دی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اردبیل که با حضور مسئولان و جامعه ورزش استان که در محل تالار وزنه برداری برگزار شد،از 3 هزار و 400 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: سهم استان اردبیل 55 پروژه نیمه تمام است و تا تکمیل این پروژه ها پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد.

وی تجلیل از قهرمانان ورزشی را تجلیل از جامعه ورزش کشور و استانها برشمرد و افزود: طبق اساسنامه سازمان جهانی بالاترین افرادی که در ورزش نقش دارند، قهرمانان هستند و کمیته ورزشکاران مورد توجه و تأیید و حمایت کیمته های ملی المپیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل 55 پروژه بزرگ ورزشی نیمه تمام استان اردبیل

لزوم تکمیل 55 پروژه بزرگ ورزشی نیمه تمام استان اردبیل