مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 00:152024-01-06سياسي

طلبه ای که برای روستاییان غسالخانه ساخت تا اموات را با نیسان برای تغسیل نبرند+عکس


کار یک روحانی فقط این نیست که مسئله شرعی بیان کند، بلکه باید درحد توان برای دنیای مردم هم تلاش کند، این بخشی از صحبت های حاج آقا رضانیا امام محله روستای مزرعه کتول است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همه کارهای خیری که انسان در طول زندگی انجام می دهد یک طرف لذت انجام یک کار خیر ماندگار در محروم ترین منطقه، یک طرف.

از قدیم گفته اند در سرزمین مسلمین جنازه ای روی زمین نمی ماند اما گاه برای اینکه همین اتفاق نیفتد باید سختی های بسیاری را به جان خرید به خصوص وقتی منطقه زندگی ات از عادی ترین امکانات مثل داشتن آرامستان و غسالخانه محروم است و ناچاری برای دفن اموات کیلومترها راه را طی کنی.

لذت بخش ترین خاطره سال های تبلیغ طلبه جوانی که برای تبلیغ راهی این روستا شده بود، با کمک مردم و خیرین، زمینی را خریداری کرد و غسالخانه و قبرستان راه اندازی کرد.

 این طلبه حجت الاسلام رضانیا نام دارد که این اقدام را لذت بخش ترین خاطره سال های تبلیغ خود می داند.

او می گوید: این ماجرا به زمانی برمی گردد که در روستایی محروم در شهرستان خان ببین گلستان که غسالخانه و آرامستان نداشت، مشغول امر تبلیغ شدم.

مردم در این روستا مجبور بودند، برای دفن اموات خود 15 کیلومتر مسیر را در گرما و سرما یا زمان بارش برف و باران با نیسان حمل کنند تا تغسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که برای روستاییان غسالخانه ساخت تا اموات را با نیسان برای تغسیل نبرند+عکس

طلبه ای که برای روستاییان غسالخانه ساخت تا اموات را با نیسان برای تغسیل نبرند+عکس