مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:402024-01-11بين الملل

واکنش نتانیاهو به برگزاری جلسه دادگاه لاهه علیه جنایات رژیم اسراییل


نتانیاهو امروز پنجشنبه در واکنش به این دادگاه که با پیگیری آفریقای جنوبی برگزار شد، مدعی شد: ما امروز یک جهان وارونه را دیدیم درحالیکه فریاد نفاق آفریقای جنوبی به هوا بلند شده است.

- نتانیاهو امروز پنجشنبه در واکنش به این دادگاه که با پیگیری آفریقای جنوبی برگزار شد، مدعی شد: ما امروز یک جهان وارونه را دیدیم درحالیکه فریاد نفاق آفریقای جنوبی به هوا بلند شده است.

  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برگزاری جلسه دادگاه برای رسیدگی به جنایات و نسل کشی این رژیم در غزه، با عصبانیت واکنش نشان داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نتانیاهو امروز پنجشنبه در واکنش به این دادگاه که با پیگیری آفریقای جنوبی برگزار شد، مدعی شد: ما امروز یک جهان وارونه را دیدیم درحالیکه فریاد نفاق آفریقای جنوبی به هوا بلند شده است.

  او با فرافکنی در مورد جنایاتش در غزه و طرح ادعاهایی اینطور بیان کرد: آن زمان که میلیون ها نفر در سوریه و یمن توسط شرکای حماس کشته شدند، آفریقای جنوبی کجا بود؟ درحالیکه تا کنون حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 23 هزار شهید بر جای گذاشته است، نتانیاهو گفت که ارتش اسراییل اخلاقی ترین ارتش جهان است.

وی با تکرار ادعاها مبنی بر دفاع رژیم صهیونیستی از خود، افزود: ما به حفظ حق دفاع از خود و تضمین آینده تا پیروزی کامل ادامه خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نتانیاهو به برگزاری جلسه دادگاه لاهه علیه جنایات رژیم اسراییل

واکنش نتانیاهو به برگزاری جلسه دادگاه لاهه علیه جنایات رژیم اسراییل