مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:552023-12-27اقتصادي

برای اجرای برخی طرح های تولیدی و کشاورزی مشکل داریم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای اجرای برخی طرح های تولیدی و کشاورزی مشکل داریم و به رفع موانع اجرای طرح های تولیدی و سرمایه گذاری نیاز است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای اجرای برخی طرح های تولیدی و کشاورزی مشکل داریم و به رفع موانع اجرای طرح های تولیدی و سرمایه گذاری نیاز است.

حجت الاسلام مختار کرمی امروز (چهارشنبه، ششم دی ماه) در حاشیه دیدار با رییس کل دادگستری استان زنجان، اظهار کرد: در پنج سال گذشته با تلاش و برنامه ریزی مستمر و ارتقای بهره وری موقوفات، درآمد اوقاف از هفت میلیارد تومان در سال 1398 به بیش از 100 میلیارد تومان در سال 1402 رسید و از رتبه آخرین استان به لحاظ درآمدی به اولین استان کشور ارتقا پیدا کردیم.

وی بیان کرد: اکنون توان سرمایه گذاری 2000 هزار میلیارد تومانی در استان داریم که ظرفیت بسیار خوبی است.

انتظار داریم مدیران و دستگاه های متولی استان از این ظرفیت ایجادشده استفاده کنند و یار و مددکار اوقاف در اجرای طرح های تولیدی مختلف باشند.

او ادامه داد: امسال در راستای تحول احیای موقوفات و اجرای طرح های سرمایه گذاری و تولیدی هشت طرح توجیهی به ارزش 800 میلیارد تومان تهیه و تدوین شدند و به سازمان اوقاف فرستادیم تا پس از کارشناسی و تایید نهایی، در استان اجرا شوند که در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای برخی طرح های تولیدی و کشاورزی مشکل داریم

برای اجرای برخی طرح های تولیدی و کشاورزی مشکل داریم