مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:452023-12-27اجتماعي

برف و باران در برخی استان ها و آلودگی هوای کلان شهرها


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای شنبه و یکشنبه 9 و 10 دی، در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است و در این مدت غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در دو روز آینده در نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما داریم و این شرایط جوی روزهای جمعه و شنبه پیش ِ رو در شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا تا بعدازظهر جمعه 8 دی در استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال و شرق خراسان رضوی و مناطقی از اردبیل بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا 7 دی در بخش هایی از خوزستان، لرستان، ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده و در ارتفاعات بارش برف داریم.

ضیاییان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه پیش ِ رو در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است و در این مدت غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، کرج، اراک، تبریز و اصفهان افزایش می یابد.

وی افزود: روز آینده در بخش هایی از شمال شرق کشور و روز جمعه 8 دی در شمال شرق و شرق کشور به ویژه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در برخی استان ها و آلودگی هوای کلان شهرها

برف و باران در برخی استان ها و آلودگی هوای کلان شهرها