مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:052023-12-26اقتصادي

رشد 55 درصدی واردات مجتمع بندری انزلی


مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به واردات یک میلیون و 200 هزار تنی به مجتمع بندری انزلی، گفت: طی 9 ماهه نخست امسال شاهد رشد 55 درصدی واردات نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

- ایسنا/گیلان مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به واردات یک میلیون و 200 هزار تنی به مجتمع بندری انزلی، گفت: طی 9 ماهه نخست امسال شاهد رشد 55 درصدی واردات نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

حسین یونسی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سه بندر کاسپین، آستارا و بندر انزلی بنادر تجاری گیلان هستند، اظهار کرد: میزان واردات به مجتمع بندری انزلی طی 9 ماهه سال جاری یک میلیون و دویست هزار تن بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد رشد به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه محصولات وارداتی شامل اقلامی چون غلات، روغن خام خوراکی، چوب و آهن آلات بوده، افزود: تخلیه روغن خام خوراکی 289 درصد، غلات 69 درصد و آهن آلات 33 درصد رشد داشته است.

یونسی با بیان اینکه تعداد 542 فروند شناور تجاری طی این مدت وارد مجتمع بندری انزلی شده است، خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 43 درصد رشد داشته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به رشد 32 درصدی تخلیه و بارگیری کالا، تصریح کرد: در 9 ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون و 478 هزار تن انواع کالاها در بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 55 درصدی واردات مجتمع بندری انزلی

رشد 55 درصدی واردات مجتمع بندری انزلی