مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:302024-01-03سياسي

تشکل های مردمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مؤثرند


حضور مردم صحنه انتخابات در جهت عزت نظام جمهوری اسلامی به عنوان تنها حامی مقاومت در برابر استکبار ضروری است و در این زمینه موسسات و خیریه های مردمی می توانند تأثیرگذار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه و تشکل های مردمی استان مرکزی که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اهداف دولت بدون کمک های حلقه های میانی و کمک های مردمی محقق نمی شود و نمی توانیم مسیر پیشرفت را با شتاب مناسب طی کنیم.

  وی با بیان اینکه هر کجا پیشرفت بوده پای مردم در میان بوده است، افزود: به گفته حضرت امام(ره) حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات و تکلیف شرعی است و مهم ترین عامل در این زمینه حضور مردم در صحنه است.

  استاندار مرکزی بیان کرد: امسال یکی از نمادهای  حضور در صحنه مردم انتخاب است که در این مقطع سرنوشت ساز لازم است در عرصه داخلی و بین المللی برای عزت بین المللی جمهوری اسلامی که تنها حامی جریان مقاومت در برابر استکبار است در جریان انتخابات تلاش کنیم.

  مخلص الائمه تاکید کرد: اگر عزت جمهوری اسلامی را می خواهیم و اگر قرار است به غزه کمک کنیم دستمان به جایی نمی رسد جز اینکه در انتخابات شرکت کنیم و در برگزاری هر چه باشکوه تر آن بکوشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مؤثرند

تشکل های مردمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مؤثرند