مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:102024-01-09سياسي

مجتمع قضایی جدید دادگستری یزد در آستانه بهره برداری


همزمان با چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مجتمع قضایی جدید دادگستری استان یزد افتتاح می شود.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: همزمان با چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مجتمع قضایی جدید دادگستری استان یزد افتتاح می شود.

غلامعلی دهشیری در حاشیه بازدید از روند آماده سازی مجتمع قضایی جدید دادگستری استان، افزود: این طرح بعنوان تحقق و اجرایی شدن یکی از مصوبات سفر شهریور ماه 1401 رییس قوه قضاییه به یزد، در راستای تکریم به ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم با همکاری استانداری یزد آماده سازی و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: فعالیت های مرمت و بازسازی این مجتمع 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تجهیز آن، این طرح همزمان در آستانه حلول ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه کمبود فضای فیزیکی از مهمترین چالش های پیش روی دستگاه قضایی استان است، تصریح کرد: با افتتاح این مجتمع 2 هزار و 700 متر مربع به فضای فیزیکی مجموعه قضایی استان اضافه می شود.

دهشیری تصریح کرد: در این مجموعه بخشی از شعب تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب و تعدادی از شعب دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان یزد شامل کلیه شعب اجرای احکام حقوقی و پیش بینی استقرار دادگاه های صلح در اینده و همچنین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع قضایی جدید دادگستری یزد در آستانه بهره برداری

مجتمع قضایی جدید دادگستری یزد در آستانه بهره برداری