مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:202023-12-31بين الملل

اوج سرما و نبود لباس گرم برای آوارگان غزه


در بحبوحه تداوم جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، نزدیک به دو میلیون نفر از ساکنان این منطقه، به ویژه در جنوب و مرکز آن، با فرا رسیدن فصل زمستان و آغاز آنچه که فلسطینیان «اربعینیه» می گویند، - در بحبوحه تداوم جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، نزدیک به دو میلیون نفر از ساکنان این منطقه، به ویژه در جنوب و مرکز آن، با فرا رسیدن فصل زمستان و آغاز آنچه که فلسطینیان اربعینیه می گویند، از بحران کمبود لباس زمستانی رنج می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اربعینیه 40 روزی است که اوج زمستان برای فلسطینیان غزه قلمداد می شود و هوای آن در مقایسه با بقیه روزهای سال و به ویژه روزهای فصل زمستان متفاوت و بسیار سردتر است و از پایان ماه دسامبر آغاز می شود و تا اوایل فوریه هر سال ادامه می یابد.

براساس گزارش العربی الجدید، با آواره شدن نزدیک به دو میلیون نفر از فلسطینیان از محل سکونت خود، آنها با بلایا و بحران های انسانی بزرگی در نتیجه وضعیت محاصره اعمال شده از سوی رژیم صهیونیستی روبه رو هستند و اشغالگری صهیونیست ها با شروع جنگ کنونی از هفتم اکتبر تشدید پیدا کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی گذرگاه های مرزی با غزه را بسته و برق را در این باریکه قطع کرده و اجازه ورود مقادیر کمی از مواد غذایی و کمک از طریق گذرگاه رفح را می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج سرما و نبود لباس گرم برای آوارگان غزه

اوج سرما و نبود لباس گرم برای آوارگان غزه