مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:352024-01-02سياسي

مکتب«حاج قاسم»بهترین الگو برای جوانان است


فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: امروز مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان ایرانی و جهان اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی از دوران انقلاب تا دوران دفاع مقدس در صحنه و در میدان نبرد بود و در میان آتش و خون جنگید و از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: سردار سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس و زمانی که رهبر انقلاب وی را به عنوان فرمانده نیروی قدس انتخاب کردند در صحنه نبرد عظیم تری قرار گرفت و در جبهه مقاومت مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی که هدف آن ها ظلم و ستم به مردم مسلمان جهان بود ایستادگی کرد و در این جبهه ها زیباترین تصاویر را به نمایش گذاشت و همین عوامل موجب شد در قلب مردم جهان جای گرفته و لقب سردار دل ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه مجاهدت و از خودگذشتگی این فرمانده بزرگ بر کسی پوشیده نیست، افزود: این شهید بزرگوار توانست در جبهه مقاومت در مقابل داعش از مردم مظلوم و حرم اهل بیت دفاع کند و اجازه نداد دشمن به اهداف خود برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب«حاج قاسم»بهترین الگو برای جوانان است

مکتب«حاج قاسم»بهترین الگو برای جوانان است