مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:002024-01-08ورزشي

اعزام بیش از هزار و 40 نفر به مناطق عملیاتی ایلام


رییس بسیج ورزشکاران سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: بیش از یک هزار و 40 نفر به همت بسیج ورزشکاران، به صورت کاروانی یا پیاده روی به مناطق عملیاتی مهران و دهلران اعزام شدند تا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

- حبیب اله مرادی رییس بسیج ورزشکاران سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، شامگاه دوشنبه 18 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: جذب ورزشکاران به بسیج، مهم ترین راهبرد اصلی بسیج ورزشکاران است که تمام تلاش خود را به این منظور انجام خواهیم داد.

وی افزود: پس از جذب، بسیج ورزشکاران همانند سایر اقشار بسیج، با تأسی از فرهنگ بسیجی و روحیه و منش پهلوانی که دارد در طی بحران ها و شرایط سخت همواره در کنار مردم و خصوصاً نیازمندان بوده است و نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی اقدام کرده که تشکیل 13 گروه جهادی با بیش از 130 ورزشکار در سطح استان و فعالیت هایی از قبیل کمک های معیشتی، کمک در ساخت منازل محرومین، کمک به مدارس محروم که از امکانات ورزشی کمتر برخوردار است و کمک به آزادسازی زندانیان نمونه هایی از فعالیت های این سازمان است.

 رییس بسیج ورزشکاران سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: انجام کارهای اصولی و اجرایی برای پیشبرد اهداف فرهنگی از جمله ترویج معنویت، امری حائز اهمیت است که با بهره گیری از همه ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از هزار و 40 نفر به مناطق عملیاتی ایلام

اعزام بیش از هزار و 40 نفر به مناطق عملیاتی ایلام