مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 22:202024-01-05ورزشي

بالغ بر 80 پروژه ورزشی در دست اقدام در زنجان وجود دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بالغ بر 80 پروژه در دست اقدام در سطح استان وجود دارد که امیدواریم با حمایت های انجام شده در سفر دوم رییس جمهور بخش قابل توجهی از این پروژه ها کامل و در اختیار مردم قرار گیرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بالغ بر 80 پروژه در دست اقدام در سطح استان وجود دارد که امیدواریم با حمایت های انجام شده در سفر دوم رییس جمهور بخش قابل توجهی از این پروژه ها کامل و در اختیار مردم قرار گیرد.

جواد بازرگان امروز (جمعه 15 دی ماه) در نشست جامعه ورزش و جوانان زنجان با وزیر ورزش و جوانان که در سالن بیمه سلامت زنجان برگزار شد، گفت: استان زنجان با جمعیت بیش از یک میلیونی که 37 درصد این جمعیت جوان است آمار قابل توجهی از جوانان را داراست و از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است.

وی اظهار کرد: در 16 رشته ووشو، قایقرانی، جانبازان و توان یابان، وزنه برداری، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، دوچرخه سواری، بوکس، بدن سازی و پرورش اندام، تکواندو، شمشیربازی، تری اتلون (سه گانه)، کاراته، اسکیت، واترپلو، انجمن های ورزشی و فوتسال براساس آمایش سرزمینی جایگاه خوبی در کشور داریم و استان در این رشته ها مستعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 80 پروژه ورزشی در دست اقدام در زنجان وجود دارد

بالغ بر 80 پروژه ورزشی در دست اقدام در زنجان وجود دارد