مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:102024-01-04سياسي

اقدام تروریستی کرمان نشانه ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است


اقدام تروریستی دشمنان امنیت و استقلال مردم ایران در پیشگاه هر انسان آزاده ای در جهان محکوم و نشانه عجز و ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، دانشگاه سیستان و بلوچستان طی بیانیه ای اعلام کرد: اقدام تروریستی دشمنان امنیت و استقلال مردم ایران در پیشگاه هر انسان آزاده ای در جهان محکوم و نشانه عجز و ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است.

  شهادت غریبانه ده ها تن از زائران مظلوم مرقد پاک سردار دل ها، در روزی که زمین و زمان معطر به عطر میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) و سلاله پاکش امام راحل بود، دل های امت اسلام و مردم انقلابی ایران را درسوگ و ماتم نشاند.

  جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی، نشانه وحشت، درماندگی، زبونی و حقارت دشمنان و صهیونیست های جنایتکار است که حتی از زائران سردار دل ها هراس دارند.

  همان گونه که شهید سردار سلیمانی همواره تاکید می کرد، ملت ایران ملت شهادت است و با تمام توان خود از آرمان های مقدس نظام اسلامی دفاع می کند و جنایت آفرینی دشمنان نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت در راه تحقق آرمان های مقدس ایران وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تروریستی کرمان نشانه ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است

اقدام تروریستی کرمان نشانه ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است