مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:002024-01-19سياسي

در مبارزه با «اعتیاد» ترک فعل دستگاه ها پذیرفتنی نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه «اعتیاد» به عنوان مسأله ای خانمان سوز همچنان در کمین است، افزود: درگیر شدن نوجوانان و جوانان با این پدیده همه خانواده را تهدید می کند.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه اعتیاد به عنوان مسأله ای خانمان سوز همچنان در کمین است، افزود: درگیر شدن نوجوانان و جوانان با این پدیده همه خانواده را تهدید می کند.

سیدعلی مهاجر شامگاه 28 دی ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان که با حضور اعضا در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دوره ای قرار داریم که خطر اعتیاد و مصرف مواد مخدر خانواده های ما به خصوص نوجوانان و جوانان را تهدید می کند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید در وهله اول این خطر را برای خانواده خود ببینند و با این نگاه وظایف محوله و مأموریت های پیشگیرانه و مقابله ای را پیگیری و عملیاتی کنند، ادامه داد: فارغ از وظیفه و مسئولیتی که داریم به عنوان عضوی از جامعه، نباید نسبت به این خطر که جامعه جوان ما را تهدید می کند و مطمئناً دشمن نیز در شیوع و گسترش آن نقش دارد، بی تفاوت باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه بی شک اعتیاد یک مسأله خانمان سوز است، افزود: به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مبارزه با «اعتیاد» ترک فعل دستگاه ها پذیرفتنی نیست

در مبارزه با «اعتیاد» ترک فعل دستگاه ها پذیرفتنی نیست