مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:402023-12-23حوادث

دستبند قانون بر دستان کلاهبرداران سکه های طلا و املاک


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، خبر از دستگیری کلاهبردار رسیدهای جعلی بانکی سکه های طلا و همچنین کلاهبرداران فروش املاک دیگران آمده است.

- ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، خبر از دستگیری کلاهبردار رسیدهای جعلی بانکی سکه های طلا و همچنین کلاهبرداران فروش املاک دیگران آمده است.

رییس پلیس فتا استان فارس امروز، 2 دی ماه از شناسایی و دستگیری مردی 35 ساله که با ارائه رسیدهای جعلی بانکی 9 سکه طلا از طلا فروشی های شهر شیراز کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

امیرحسین سلیمانی گفت: مردی 42 ساله با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت فردی با هویت مشخص به مغازه من مراجعه و پس از اینکه خود را شخصی سرمایه دار معرفی کرد اقدام به خرید 3 سکه طلا از مغازه با رسید بانکی کرد که پس از ساعتی متوجه شدم که پولی به حساب من واریز نشده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته ام.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در بررسی های اولیه مطلع شدند که فرد کلاهبردار با بیان اینکه کارت بانکی خود را همراه ندارد و وجه سکه های خریداری شده را به صورت اینترنتی پرداخت می کند، با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت سکه ها، فروشگاه را ترک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند قانون بر دستان کلاهبرداران سکه های طلا و املاک

دستبند قانون بر دستان کلاهبرداران سکه های طلا و املاک