مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:202024-01-02پزشكي

داروخانه شبانه روزی هلال احمر در مرکز تهران راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در آیین افتتاح پروژه نوسازی و بهسازی داروخانه شبانه روزی هلال احمر اظهار داشت: - داروخانه شبانه روزی هلال احمر در مرکز تهران جهت ارائه خدمات گسترده تر به بیماران راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در آیین افتتاح پروژه نوسازی و بهسازی داروخانه شبانه روزی هلال احمر اظهار داشت: پروژه نوسازی و بهسازی سه ماه طول کشیده است و بازسازی کامل شده تا خدمات بهتر و گسترده تر ارائه شود.

20 سال بود این داروخانه بهسازی نشده بود و حتی به لحاظ تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی مشکل داشت.

وی با اشاره به اینکه داروی های خاص، پیوندی و … در این داروخانه که اکنون شبانه روزی شده، موجود است، گفت: با همه بیمه ها هم قرار داریم و حداقل 30 درصد میزان دارو ها افزایش و تعداد باجه ها 15 تا 20 درصد بیشتر شده است.

عسکری با بیان اینکه دوره انتظار بیمار حداقل 50 درصد کاهش یافته است، گفت: سازمان تدارکات دو تا داروخانه دارد داروخانه قرنی و تهران پارس همچنین 37 داروخانه هم معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر دارد که تعدادی شبانه روزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه شبانه روزی هلال احمر در مرکز تهران راه اندازی شد

داروخانه شبانه روزی هلال احمر در مرکز تهران راه اندازی شد