مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:452024-01-05سياسي

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوج


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، این نمایشگاه با حضور سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان، - نمایشگاه صنایع دستی بسیج ویژه هفته مقاومت با حضور جمعی از مسئولان سپاه فتح و اداره کل میراث فرهنگی استان در یاسوج افتتاح شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، این نمایشگاه با حضور سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان، سرهنگ عیسی جمشیدی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح، سرهنگ حسن رضایی، مسئول بسیج سازندگی استان، سرهنگ ایمان خردمند، مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، مسئول حراست و بسیج اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

سرهنگ ارسلان جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان در این آیین شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت و از دست اندرکاران و میزبانان این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ ارسلان جو برای هنرمندان این عرصه هنری که با تلاش و زحمت فراوان و با استفاده از هنر خود آثار هنری زیبا را تولید می کنند و نقش مهمی در تولید ثروت و درآمدزایی و رشد اقتصاد کشور ایفا می کنند آرزوی توفیق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوج

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوج