مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:552024-01-08سياسي

اولین همایش خانوادگی اهالی کتابفروشی در مشهد


چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه، که اولین همایش خانوادگی اهالی کتابفروشی به شمار می رود، اواخر دی ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس، چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه 27 و 28 دی ماه 1402 به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

همزمان با رونمایی از پوستر این نشست، محمد راهی مدیرعامل انجمن خوشه درباره چهاردهمین نشست سراسری کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: نشست امسال در سالن جلسات هتل ولایت در مشهد مقدس و با محوریت شعار فتح قله با حرکت جمعی در تشکیلات ایمانی و با حضور مسئولان و اهالی حوزه کتاب و مدیران بیش از 100 کتابفروشی از سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نشست هر ساله به عنوان تنها اجتماع کتابفروشان سراسر کشور برگزار می شود، یادآور شد: این برنامه با محوریت برنامه های گفت وگوپایه و به صورت کارگاهی طراحی شده و از جمله آن، کارگاه آموزش و ارتقای مهارت های کتابفروشی، کارگاه داده کاوی و بررسی مهم ترین برنامه های کتابی کشور است و نیز مسئولین و متولیان فرهنگی کشور  به این نشست برای تبادل نظر و حل مسائل کتابفروشان دعوت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش خانوادگی اهالی کتابفروشی در مشهد

اولین همایش خانوادگی اهالی کتابفروشی در مشهد