مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:052024-01-14فرهنگي

روایت آمریکایی از تسخیر لانه جاسوسی در «کد های سیاه»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست نقد و بررسی مستند «کد های سیاه» به کارگردانی مجید رستگار، روز گذشته 23 دی ماه پس از رونمایی و نخستین اکران در چهاردهمین جشنواره عمار با حضور کارگردان و پژوهشگر این اثر در محل سینما فلسطین برگزار شد.

- روز گذشته در قالب چهاردهمین جشنواره فیلم عمار پس از اکران مستند کد های سیاه به کارگردانی مجید رستگار، نشست خبری این مستند که درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است، برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست نقد و بررسی مستند کد های سیاه به کارگردانی مجید رستگار، روز گذشته 23 دی ماه پس از رونمایی و نخستین اکران در چهاردهمین جشنواره عمار با حضور کارگردان و پژوهشگر این اثر در محل سینما فلسطین برگزار شد.

مجید رستگار با اشاره به جنگ رسانه ای بین ایران و آمریکا در 44 سال اخیر گفت: با توجه به اینکه ایران در سال های اول انقلاب حوادث و اتفاقات پرشتابی نظیر جنگ با عراق، مبارزه با منافقان و .

را تجربه می کند، فرصت و توان لازم برای پرداختن به مساله تسخیر لانه جاسوسی را نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه رویداد ها و قصه های مهمی از این رویداد وجود دارد که هیچ زمان روایت نشده است، افزود: امروز ما فقط می دانیم که سفارت آمریکا را گرفته ایم در حالی که تسخیر لانه جاسوسی پیشینه ای در سال 1332 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آمریکایی از تسخیر لانه جاسوسی در «کد های سیاه»

روایت آمریکایی از تسخیر لانه جاسوسی در «کد های سیاه»