مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:002024-01-08بين الملل

تلگراف: برخورد اوکراین با کلیسای مسیحیت تبعات وخیمی خواهد داشت


روزنامه تلگراف انگلیس به نقل از چند وکیل نوشت، تلاش های اوکراین برای ممنوع کردن فعالیت کلیسای مسیحیت ارتودکس این کشور می تواند «تبعات وخیمی» برای امیدهای این کشور به پیوستن به اتحادیه اروپا داشته باشد.

- روزنامه تلگراف انگلیس به نقل از چند وکیل نوشت، تلاش های اوکراین برای ممنوع کردن فعالیت کلیسای مسیحیت ارتودکس این کشور می تواند تبعات وخیمی برای امیدهای این کشور به پیوستن به اتحادیه اروپا داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارلمان اوکراین قرار است اواخر ماه جاری میلادی طرحی را با موضوع تعطیل کردن بزرگترین کلیسای مسیحیت این کشور که 12000 قلمروی کلیسایی دارد، به رای بگذارد.

روزنامه تلگراف انگلیس گزارش داد، چند وکیل بین المللی در نامه ای به ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و اورزولا فون در لاین، رییس کمیسیون اروپا از آنها درخواست کردند به ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین برای معلق کردن تلاش ها به منظور ممنوع کردن فعالیت این نهاد تاریخی فشار وارد کنند.

در متن این نامه که از سوی رابرت آمستردام، یک وکیل بین المللی نوشته شده و نشریه تلگراف به آن استناد کرده، نوشته شد این تصمیم می تواند آسیب جدی به اوکراینی های مسیحی ارتودکس وارد کند و توانایی اوکراین درخصوص عمل به تعهداتش به عنوان نامزد عضویت در ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلگراف: برخورد اوکراین با کلیسای مسیحیت تبعات وخیمی خواهد داشت

تلگراف: برخورد اوکراین با کلیسای مسیحیت تبعات وخیمی خواهد داشت