مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:002024-01-01ورزشي

«سپاهان» در یک قدمی قهرمانی نیم فصل لیگ برتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال «سپاهان اصفهان» عصر امروز در آخرین دیدارش در نیم فصل نخست لیگ برتر، از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه «سردار آزادگان قزوین» به مصاف «شمس آذر» می رود.

- سپاهان تنها با کسب یک تساوی در دیدار امروز مقابل شمس آذر قزوین می تواند قهرمان نیم فصل لیگ برتر شود، ولی نبود 7 بازیکن اثرگذار این تیم به دلایل مشکلات قراردادی و محرومیت ممکن است موجب خلق شگفتی توسط تیم قزوینی شده و سپاهان را که در یک قدمی قهرمانی نیم فصل قرار دارد ناکام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز در آخرین دیدارش در نیم فصل نخست لیگ برتر، از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس آذر می رود.

دیدار امروز 2 تیم نقش مهمی در تعیین قهرمان نیم فصل دارد و تیم اصفهانی که در 2 بازی آخر خود در لیگ برتر شکست خورده است، انگیزه بالایی برای بُرد و کسب عنوانی قهرمانی نیم فصل دارد، ولی حاشیه های تمام نشدنی این تیم در نیم فصل نُخست رقابت ها، کار را به جایی رسانده که این تیم به جای تمرکز بر بازی مقابل الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، باید نگران حضور بازیکنانش در بازی امروز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سپاهان» در یک قدمی قهرمانی نیم فصل لیگ برتر

«سپاهان» در یک قدمی قهرمانی نیم فصل لیگ برتر