مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:552024-01-17سياسي

پیوند فرهنگ و فناوری مانع افزایش فاصله با جوانان می شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم گفت: اگر پیوند فرهنگ با فناوری توسط پارک های علم و فناوری برقرار نشود، فاصله ما با نسل جوان روز به روز بیش تر خواهد شد.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم: پیوند فرهنگ و فناوری مانع افزایش فاصله با جوانان می شود ایسنا/قم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم گفت: اگر پیوند فرهنگ با فناوری توسط پارک های علم و فناوری برقرار نشود، فاصله ما با نسل جوان روز به روز بیش تر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ظهر امروز چهارشنبه 27 دی ماه در نشست مدیران مراکز فناوری و نوآوری علوم انسانی، اسلامی و صنایع خلاق کشور که در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: جامعه در ابعاد فرهنگی، دینی و اسلامی دچار یک چالش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، وی با اشاره به اینکه باید راهکارهای خروج از این چالش را پیدا کنیم، مطرح کرد: نسل های جدید روز به روز متفاوت و به روز می شوند ولی متاسفانه در بیان حرف خود بر سنت ها تاکید داریم؛ این موضوع موجب شده است که فهم درستی میان ما و نسل جوان وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند فرهنگ و فناوری مانع افزایش فاصله با جوانان می شود

پیوند فرهنگ و فناوری مانع افزایش فاصله با جوانان می شود