مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:352024-01-16فرهنگي

اسکار کپی کاری در دستان مدیری!


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ «این برنامه کپی برداری از برنامه ای خارجی به نام «تسک مستر» است که پیش تر در کشور های دیگر آزموده شده و می توانید نمونه های اصلی آن را هم مشاهده کنید، - چیزی که این روز ها در پلتفرم ها اهمیت دارد صرفا ساخت برنامه است و اهمیت کیفیت اجرا و محتوا رنگ باخته است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ این برنامه کپی برداری از برنامه ای خارجی به نام تسک مستر است که پیش تر در کشور های دیگر آزموده شده و می توانید نمونه های اصلی آن را هم مشاهده کنید، اما تیم نویسندگان و اتاق فکر این برنامه تلاش کرده اند ساختار آن را ایرانیزه کنند.

این اولین توضیحات مدیری در دقایق ابتدایی قسمت اول برنامه اسکار است.

توضیحاتی که حالا به اعترافی می ماند که خود کارگردان پیش از آنکه کسی مچ عدم خلاقیت و کپی بودن برنامه اش را بگیرد، واضح و شفاف در اولین قسمت بیان می کند.

مدیری در ادامه هم می گوید بخش هایی از برنامه کپی برداری از برنامه اصلی است و بخش هایی هم حاصل ایده ها و خلاقیت های اتاق فکر اسکار است.

قرار بود در ابتدای برنامه ایده هایی مانند فرش قرمز و استقبال از مهمانان هم داشته باشند، اما ترجیح دادند بدون این قرتی بازی ها برنامه را شروع کنند تا فضای خودمانی تری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکار کپی کاری در دستان مدیری!

اسکار کپی کاری در دستان مدیری!