مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:552024-01-16سياسي

145 مسجد آماده میزبانی از 12 هزار معتکف در آذربایجان شرقی


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‍شرقی از پیش بینی حضور بیش از 12 هزار معتکف استان در مراسم معنوی اعتکاف امسال خبر داد و گفت: 145 مسجد استان آماده میزبانی از این مهمانان الهی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید حمود حسینی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف 1402 اظهار کرد: این ایام بستر و فرصتی ارزشمند برای خودسازی، تزکیه نفس و بازسازی روحی و معنوی در شرایط و مشکلات اجتماعی و فردی کنونی جامعه محسوب می شود و بر همین اساس تقویت جنبه عبادی و معرفتی این مراسم بیش از هر موضوعی مورد تاکید است.

وی از پیش بینی حضور بیش از 12 هزار نفر از مردم مومن استان در مراسم اعتکاف امسال نیز خبر داد و افزود: 145 مسجد در شهرستان های آذربایجان شرقی میزبان این تعداد از معتکفین در ایام اعتکاف مصادف با پنجم تا هفتم بهمن خواهند بود که سهم شهرستان تبریز از این تعداد 40 مسجد محوری است.

35 مسجد استان میزبان دانش آموزان و دانشجویان معتکف حسینی اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی را از مهمترین بخش های مراسم امسال عنوان کرد و گفت: بر این اساس دست کم 35 مسجد استان میزبان دانش آموزان و دانشجویان معتکف خواهند بود و تلاش بر این است تا با بکارگیری ظرفیت تشکل های مرتبط با این حوزه و با همکاری آموزش و پرورش، مراسم اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 مسجد آماده میزبانی از 12 هزار معتکف در آذربایجان شرقی

145 مسجد آماده میزبانی از 12 هزار معتکف در آذربایجان شرقی