مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:352024-01-13اقتصادي

برخی در پوشش فعالیت های تولیدی تسهیلات کلان از بانک ها می گیرند


بعضا برخی اشخاص در پوشش فعالیت های تولیدی و یا موارد دیگر اقدام به اخذ تسهیلات کلان از نظام بانکی و مصرف تسهیلات اخذ شده در محلی غیر از محل تعیین شده می نمایند و نظام بانکی را با چالش های اساسی مواجه می سازند.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: بعضا برخی اشخاص در پوشش فعالیت های تولیدی و یا موارد دیگر اقدام به اخذ تسهیلات کلان از نظام بانکی و مصرف تسهیلات اخذ شده در محلی غیر از محل تعیین شده می نمایند و نظام بانکی را با چالش های اساسی مواجه می سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در نشست بررسی مشکلات نظام بانکی که با حضور مدیران عامل بانک های کشور برگزار شد، با اشاره به ارتباط تنگاتنگ و مستمر نظام بانکی با دستگاه قضا به واسطه اختلافات موجود میان نظام بانکی و مشتریان اظهار کرد: بروز اختلاف میان مشتریان و نظام بانکی به واسطه تعاملات مالی امری اجتناب ناپذیر و ممکن است و بر همین اساس مکانیزم های مختلفی جهت حل اختلافات احتمالی میان مشتریان و نظام بانکی تعریف و تدوین شده است، اما در نهایت امر، مرجع حل اختلاف میان مشتریان و نظام بانکی، دستگاه قضا است.

سرمایه نظام بانکی، چیزی جز سپرده های مردم نیست رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه سرمایه نظام بانکی، چیزی جز سپرده های مردم نیست، اظهار کرد: بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی در پوشش فعالیت های تولیدی تسهیلات کلان از بانک ها می گیرند

برخی در پوشش فعالیت های تولیدی تسهیلات کلان از بانک ها می گیرند