مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:552023-12-24سياسي

آوینی انقلاب را پدیده بدیعی می داند که نظیری در دنیای جدید ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  نخستین نشست از مجموعه نشست های «هم عزم» با عنوان از روایت فتح تا روایت پیشرفت برگزار شد.

بر اساس این گزارش تبیین موضوع روایت گری شهید سید مرتضی آوینی، - نخستین نشست از مجموعه نشست های هم عزم با عنوان از روایت فتح تا روایت پیشرفت با موضوع روایتِ انسان انقلاب اسلامی در روایت فتح ، روایتِ انسان انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  نخستین نشست از مجموعه نشست های هم عزم با عنوان از روایت فتح تا روایت پیشرفت برگزار شد.

بر اساس این گزارش تبیین موضوع روایت گری شهید سید مرتضی آوینی، اینکه آوینی چه چیزی را روایت کرد و با چه پشتوانه ای به این نقطه رسید؟ موضوع بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست حسین نقویان با موضوع روایتِ انسان انقلاب اسلامی در روایت فتح ، امیر نجات بخش با موضوع روایتِ انسان انقلاب اسلامی ناظر به تجربه ای در میدان پیشرفت و مسعود ملکی با موضوع روایت گری در روایت پیشرفت به ایراد سخرانی پرداختند.

شهید آوینی؛ مبانی اخلاقی به انقلاب اسلامی اصالت داده است نقویان در بخش نخست این جلسه گفت: موضوع این است که آوینی چه چیزی را روایت کرده و می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوینی انقلاب را پدیده بدیعی می داند که نظیری در دنیای جدید ندارد

آوینی انقلاب را پدیده بدیعی می داند که نظیری در دنیای جدید ندارد