مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:452024-01-01سياسي

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم: تعدد جریان های انقلابی در انتخابات برای رقابت لازم است


مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، گفت: تعدد جریان هایی که در چارچوب انقلاب تعریف می شوند برای رقابت لازم است و ما باید در داخل جبهه انقلاب یک رقابت سالم را برپا کنیم و شریان هم به عنوان یک جریان در چارچوب انقلاب به مشارکت در انتخابات کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی فارس به مناسبت بزرگداشت یوم الله 9 دی همایش قله نزدیک است به همت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان)  عصر امروز (دوشنبه 11 دی) در سالن مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام علی مصباح یزدی فرزند علامه محمدتقی مصباح یزدی، حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و  شهریار زرشناس پژوهشگر ایرانی در حوزه سیاست و فلسفه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

شهریار زرشناس استاد دانشگاه تهران در این مراسم با اشاره به ویژگی های ممتاز شخصیتی علامه مصباح یزدی، خاطرنشان کرد: سیاستی که امروز مطرح می شود، بنیانش اندیشه و تفکر است و از همین جهت ما در فلسفه اسلامی با صورت بندی متفکرانه ای روبه رو هستیم که به فارابی و ابن سینا برمی گردد.

این نگاه به سیاست فلسفه اسلامی امثال فارابی و ابن سینا امتداد سیاسی پیدا نکرده است و نقش ویژه آقای مصباح اینجا خودش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم: تعدد جریان های انقلابی در انتخابات برای رقابت لازم است

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم: تعدد جریان های انقلابی در انتخابات برای رقابت لازم است