مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:102024-01-02پزشكي

فریز نمونه های بافت انسانی با دستگاه «کرایوستات» ایران ساخت


متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاه کرایوستات با قابلیت فریز کردن نمونه های بافت انسانی و برش میکروسکوپی آنها شدند که در تشخیص فوری ضایعات به پزشکان متخصص کمک می کند.

- فریز نمونه های بافت انسانی با دستگاه کرایوستات ایران ساخت متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاه کرایوستات با قابلیت فریز کردن نمونه های بافت انسانی و برش میکروسکوپی آنها شدند که در تشخیص فوری ضایعات به پزشکان متخصص کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستگاه کرایوستات همچنین امکان برش انجمادی را فراهم می کند که در مطالعات ایمونوفلورسانس و ایمونوشیمی آنزیمی مفید است.

کاربرد دیگر این دستگاه در رنگ آمیزی برخی کربوهیدرات ها و لیپیدهای موجود در بافت است.

تولید دستگاه کرایوستات به عنوان انقلابی در صنعت پاتولوژی تاثیر شایانی در تشخیص و درمان زودهنگام و به موقع بیماری ها دارد.

یاسر مهدی زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به فعالیت های این شرکت در طراحی و تولید تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی خصوصاً تجهیزات پاتالوژی، گفت: شرکت ما در سال 1375 با هدف طراحی و تولید دستگاه های آزمایشگاهی پزشکی در شهرستان ارومیه آغاز به کار کرد.

با توجه به اهداف تعریف شده شرکت، ابتدا دستگاه آماده سازی بافت (Tissue Processor) در اوایل سال 1376 طراحی و تولید شد و پس از گذراندن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریز نمونه های بافت انسانی با دستگاه «کرایوستات» ایران ساخت

فریز نمونه های بافت انسانی با دستگاه «کرایوستات» ایران ساخت