مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 20:452023-12-31سياسي

شهید«سیدرضی موسوی»انسانی بسیار شجاع و برنامه ریزبود


معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید «سیدرضی موسوی» گفت: شهید سید رضی، انسانی بسیار شجاع، برنامه ریز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سیدرضی موسوی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد به ویژگی های اخلاقی این شهید اشاره  کرد و اظهار داشت: شهید سیدرضی انسانی بسیار شجاع، برنامه ریز، منظم، خوش اخلاق و عاشق اهل بیت(ع) بودند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه شهید رضی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت، گفت: هر کسی برای رضای خدا کار کند خدا هم او را عزیز می کند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که طی چند روز فلسطین و حماس را از بین می برد، اما شاهد بودیم که با عملیات طوفان الاقصی چطور بر هم ریختند، گفت: حماس یک تفکر است و در کره زمین این تفکر منتشر شده است و همه این برکات مدیون شخصیت هایی است که در فلسطین چنین حرکتی را به ثمر رساندند و البته منشأ این تفکر نزد حضرت امام خمینی (ره) است.

اسدی با بیان اینکه طوفان الاقصی شکست جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی زد و محال است این رژیم به وضعیت قبل بازگردد، گفت: افرادی چون شهید سید رضی موسوی با حضور در جبهه حق، هیچ گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید«سیدرضی موسوی»انسانی بسیار شجاع و برنامه ریزبود

شهید«سیدرضی موسوی»انسانی بسیار شجاع و برنامه ریزبود