مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:252024-01-20اقتصادي

خانه های متروکه خطرساز ساماندهی می شوند


یکی از موارد درآمدهای پایدار شهرداری ها، استفاده از املاک موجود و یا رهاشده شهرداری در سطح شهر است که علاوه بر ساماندهی آن ها، درآمدزایی پایدار را در راستای انجام هزینه های خدماتی رقم می زند.

- شهردار کاشمر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تعیین تکلیف خانه های متروکه یکی از اقدامات شهرداری برای نظم بخشیدن به سیما و منظر شهری است.

اصغر کوهسرخی افزود: با توجه به اینکه وجود خانه های متروکه به محلی برای تجمع معتادان یا زباله ها شده است و بعضاً شاهد حوادث و مشکلاتی هستیم در همین راستا تعیین تکلیف این گونه خانه ها برای کاهش مشکلات اجتماعی و جلوگیری از حوادث، یکی دیگر از خدمات شهرداری کاشمر به شهروندان است.

وی در همین خصوص از شروع فعالیت کمیسیون بند 14 و 20 ماده 55 قانون شهرداری ها برای اولین بار در این شهر خبر داد و افزود: در این دوره از مدیریت شهری با حضور اعضای کمیسیون متشکل از نمایندگان قوه قضاییه، اصناف، ادارات خدماتی، کارشناسان شهرداری، اعضای شورای شهر، کمیسیون بند 14 و 20 ماده 55 قانون شهرداری ها تشکیل شد.

کوهسرخی با بیان اینکه اجرا و پیگیری بند 14 ماده 55 قانون شهرداری مورد تأکید دادستان کل کشور بوده و بر اجرا و پیگیری آن تأکید شده است، اظهار کرد: بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها برای حفظ جان و سلامت شهروندان از خطرات، حریق و رفع خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های متروکه خطرساز ساماندهی می شوند

خانه های متروکه خطرساز ساماندهی می شوند