مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:252024-01-20سياسي

نجم الدین شریعتی: به سبک جدید در اجرا فکر می کنم/ مجری تابلوی یک برنامه است


نجم الدین شریعتی که معتقد است در حوزه اجرا از آزادی عمل زیادی برخوردار است، درباره ی حضورش در برنامه «حسینیه معلی» که برای اعیاد شعبانیه ساخته می شود، - نجم الدین شریعتی که معتقد است در حوزه اجرا از آزادی عمل زیادی برخوردار است، درباره ی حضورش در برنامه حسینیه معلی که برای اعیاد شعبانیه ساخته می شود، می گوید: زمانی آقای ضرغامی می گفت مناسب های شادی عزای ما تلویزیونی هاست؛ چراکه در عزا و مصیبت ها می دانیم چه کنیم ولی در مناسبت های شادی نمی توانیم کاری کنیم اما امسال با طراحی هایی که صورت گرفته سعی کردم به سبک جدید در اجرا فکر کنم.

نجم الدین شریعتی، مجری برنامه های معارفی تلویزیون که این روزها در حال اجرای برنامه حسینیه معلی است، در گفت وگویی با ایسنا درباره اینکه به عنوان مجری در حال حاضر تا چه میزان از آزادی عمل روی آنتن تلویزیون برخوردار است، می گوید که همیشه از آزادی عمل زیادی برخودار بوده و هیچ گاه در این زمینه با مشکلی مواجه نبوده است.

او یادآور می شود که اجرای او همیشه به همین شکلی که بوده تغییر نکرده، اما حالا در برنامه جدید حسینیه معلی قرار است اجرای متفاوتی از او ببینیم.

قرار بر این است مجری ثابت حسینیه معلی باشم اما شریعتی که در پشت صحنه برنامه حسینیه معلی گفت وگو می کرد، درباره دلایل ادامه حضور در این برنامه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجم الدین شریعتی: به سبک جدید در اجرا فکر می کنم/ مجری تابلوی یک برنامه است

نجم الدین شریعتی: به سبک جدید در اجرا فکر می کنم/ مجری تابلوی یک برنامه است