مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:402024-01-20فرهنگي

فرهنگ زیربنای توسعه است


نگاه توحیدی مفاخر باید در زندگی افراد به ویژه جوانان تقویت و ترویج شود چرا که در جنگ شناختی هدف دشمن، تسلط بر ذهن جوانان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگاه توحیدی مفاخر باید در زندگی افراد به ویژه جوانان تقویت و ترویج شود چرا که در جنگ شناختی هدف دشمن، تسلط بر ذهن جوانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی شامگاه جمعه 29 دی در دیدار رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور و جوان ترین استان کشور با نیروی انسانیِ خلاق و توانمند، دارای دانشگاه ها و حوزه های علمیه خوب، مردم مومن، انقلابی و جهادی است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است، افزود: آنچه مهم است فرهنگ بوده که فرهنگ کشور ما دینی هست، انقلاب اسلامی با اجرای فرمان الهی و پیاده کردن اسلام ناب در دنیا به وجود آمد، ادامه حرکت انبیا یک رسالت بسیار سنگین است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر در هر جامعه ای فرهنگ اصلاح و درست شود اقتصاد، علم، سیاست و تمام موضوعات قابل حل است؛ ظرفیت های فرهنگی خوبی در این استان وجود دارد مانند سایر مجموعه های کشور؛ اما کمتر در این استان به آن پرداخته شده که با حمایت های انجام شده جای امیدواری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ زیربنای توسعه است

فرهنگ زیربنای توسعه است