مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:352024-01-12سياسي

محرابیان: طرح غدیر آبرسانی باکیفیت به 60 درصد جمعیت خوزستان را پوشش داد


موضوع آبرسانی غدیر طرحی ضربتی و جهادی بود که در طول 10 ماه با انتقال آب با کیفیت سد دز 60 درصد استان خوزستان را پوشش داد و آب خوب و گوارا را به این منطقه رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر محرابیان در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه آب کوت امیر اهواز اظهار کرد: موضوع آبرسانی غدیر طرحی ضربتی و جهادی بود که در طول 10 ماه با انتقال آب با کیفیت سد دز 60 درصد استان خوزستان را پوشش داد و آب خوب و گوارا را به این منطقه رساند.

وی با اشاره به اینکه آب دز از با کیفیت ترین آب های جهان و به ویژه در منطقه خوزستان است، افزود: آب دز، آبی سبک محسوب می شود و کیفیت بسیار خوبی دارد که در بخش قابل توجهی از استان توزیع می شود.

وزیر نیرو یادآور شد: تامین آب و تصفیه آب دو مقوله جدا هستند و ضرورت داشت در تداوم طرح عظیم غدیر در این مراحل توجه ویژه ای به تصفیه خانه های آب داشته باشیم که بر این اساس اعتباراتی برای احداث تصفیه خانه ها در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به بازدید شب گذشته از تصفیه خانه شادگان گفت: با توجه به شرایط و ترکیب موجود، احداث تصفیه خانه شادگان در مدت کوتاه با ظرفیت 145 هزار متر مکعب در آستانه بهره برداری است.

وی خطاب به پیمانکاران و مجریان تصفیه خانه کوت امیر نیز عنوان کرد: احداث این تصفیه خانه در منطقه به علت تامین بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: طرح غدیر آبرسانی باکیفیت به 60 درصد جمعیت خوزستان را پوشش داد

محرابیان: طرح غدیر آبرسانی باکیفیت به 60 درصد جمعیت خوزستان را پوشش داد