مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:502023-12-27سياسي

تبعات پشت نویسی چک


رییس کل و مدیران قضایی استان البرز به درخواست های حقوقی و قضایی 436 نفر از مراجعان در دیدارهای مردمی رسیدگی کردند.

- ایسنا/البرز رییس کل و مدیران قضایی استان البرز به درخواست های حقوقی و قضایی 436 نفر از مراجعان در دیدارهای مردمی رسیدگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، عالی ترین مقام قضایی استان البرز در دیدار مردمی این هفته خود به مشکلات حقوقی و قضایی 23 نفر از مراجعان در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز رسیدگی و دستورات مقتضی را در این خصوص صادر کرد.

حسین فاضلی هریکندی به برخی از مباحث طرح شده توسط مراجعان در دیدار مردمی اخیر پرداخت و گفت: پرونده های مربوط به چک، درخواست اعسار، اختلافات خانوادگی، اجرای احکام، اختلافات ملکی، روابط موجر و مستاجر، درخواست آزادی زندانی و درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری از عمده ترین درخواست های مطروحه بود که نسبت به این تقاضاها، ارجاع به مدیران قضایی و در برخی موارد ارشاد و هدایت حقوقی لازم انجام شد.

تبعات ظهرنویسی چک در یکی از این دیدارها خانمی اعلام کرد که همسر وی با اینکه دارای تحصیلات عالیه است ولی به دلیل اعتماد به یکی از دوستان خود برای ضمانت بدهی وی اقدام به ظهرنویسی چک می کند که در ادامه با عدم وصول آن در موعد مقرر، هم اکنون در در حال تحمل حبس است که ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات پشت نویسی چک

تبعات پشت نویسی چک