مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:402024-01-19سياسي

مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق رای معادلات دشمن را به هم خواهند زد


امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار تمام توان خود را جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته است،گفت:مردم کشورمان با حضور حداکثری خود پای صندوق رای تمام معادلات دشمن را به هم خواهند زد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار تمام توان خود را جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته است،گفت:مردم کشورمان با حضور حداکثری خود پای صندوق رای تمام معادلات دشمن را به هم خواهند زد.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار ،در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز مصلی شهر ایلام،با تبریک فرا رسیدن ایام فرخنده ماه مبارک رجب اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال تبعیت از راه ائمه اطهار و توفیق بهره مندی از برکات این ماه پر خیر و برکت را عیدی همه مومنان قرار دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای مردم ما خنده دار است،گفت:مردم ما در 11 اسفند ماه در پای صندوق رای پاسخ محکمی به آنها خواهند داد و تمام معادلات آنها را به هم خواهند زد.

کریمی تبار حضور مردم در پای صندوقهای رأی و با تشکیل مجلس حداکثری موجب حل مشکلات موجود در جامعه و رفع گره های اقتصادی،معیشت و اشتغال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق رای معادلات دشمن را به هم خواهند زد

مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق رای معادلات دشمن را به هم خواهند زد