مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:552024-01-15اجتماعي

اعتکاف دانش آموزی در بیش از 100 مسجد استان اصفهان


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آیین اعتکاف دانش آموزی امسال در روزهای 5 الی 7 بهمن ماه در بیش از 100 مسجد استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف اظهار داشت: به لطف خدا در مراسم اعتکاف سال گذشته شاهد حضور چشمگیر دانش آموزان بودیم و بیش از 24 هزار نفر از دانش آموز استان اصفهان در سال گذشته توانستند از این فرصت معنوی در قالب اعتکاف دانش آموزی استفاده کرده و معتکف شوند.

وی ادامه داد: آیین اعتکاف دانش آموزی امسال در روزهای 5 الی 7 بهمن ماه با همکاری معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان (نیروهای طرح امین)، بسیج دانش آموزی، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اعتکاف مناطق، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، هیأت عاشوراییان، هیأت امنای مساجد و والدین دغدغه مند فعالیت های تربیتی، در بیش از 100 مسجد استان برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: مراسم اعتکاف امسال با عنوان بچه های آسمان نام گذاری شده است که با تکیه بر همین نام، توانمندسازی دانش آموزان در حوزه های عقیدتی و با محوریت خودشناسی را در این ایام در دانش آموزان پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف دانش آموزی در بیش از 100 مسجد استان اصفهان

اعتکاف دانش آموزی در بیش از 100 مسجد استان اصفهان