مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:002024-01-10اقتصادي

فروش سهمیه سوخت علت شلوغی و ازدحام در جایگاه هاست


بازرس کل استان سیستان و بلوچستان و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، امروز چهارشنبه از جایگاه های عرضه سوخت شهر زاهدان بازدیدکردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بازرس کل استان سیستان و بلوچستان و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، امروز چهارشنبه از جایگاه های عرضه سوخت شهر زاهدان بازدیدکردند.

مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان در این بازدید گفت: این بازدید به منظور شفاف سازی فعالیت ها و بررسی سامانه های نظارتی شرکت در جایگاه های سوخت انجام شد.

قربانعلی مردانی با اشاره به اینکه، خدمات شرکت به صورت شفاف و بدون وقفه در جایگاه های سوخت انجام می شود افزود: سامانه های نظارتی این شرکت از جمله سامانه کارت هوشمند سوخت به منظور مدیریت بر عرضه سوخت و امکان دسترسی به تراکنش های سوختگیری در تمامی جایگاه های منطقه فعال است.

وی همچنین در زمینه نظارت الکترونیکی بر جایگاه های سوخت نیز گفت: تمامی جایگاه های منطقه زاهدان به دوربین تحت شبکه مجهز بوده و تصاویر آن از راه دور قابل بررسی است.

مدیر منطقه زاهدان یکی دیگر از سامانه های کنترلی و نظارتی در جایگاه های سوخت را سامانه دوربین پلاک خوان برشمرد و افزود: دوربین پلاک خوان در جایگاه های سوخت منطقه نصب شده و قابلیت بررسی وضعیت خودروهای ورودی به جایگاه ها و ارائه گزارش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سهمیه سوخت علت شلوغی و ازدحام در جایگاه هاست

فروش سهمیه سوخت علت شلوغی و ازدحام در جایگاه هاست