مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:102024-01-20ورزشي

24 نفر از ورزشکاران گلستانی استخدام رسمی شدند


تعداد 24 نفر از قهرمانان و ورزشکاران گلستانی که در رشته های مختلف در سطح ملی و جهانی قهرمان شدند در راستای قانون جذب و استخدام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف گلستانی اظهارکرد: اتفاقات خوبی در حوزه کسب مدال در دو سال گذشته توسط ورزشکاران گلستانی در رشته های مختلف ورزشی رخ داده که نشان توجه دولت سیزدهم به امر ورزش و همت و غیرت ورزشکاران گلستانی است.

وی تصریح کرد: علی رغم امکانات محدود در گلستان و عدم اسپانسرهای قوی ، ورزشکاران گلستانی با اراده و همت بالا توانستند از 72 مدال کسب شده در رشته های مختلف ورزشی در سال 1400 به 458 مدال در امسال ارتقاء پیدا کنند.

استاندار گلستان با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان خاطرنشان کرد: در سفر نخست رییس جمهور به گلستان مبلغ 218 میلیارد تومان و در سفر دوم نیز 300 میلیارد تومان (اعتبارات ورزشی به مراوه تپه) برای ایجاد زیرساخت های مناسب و تجهیز در این حوزه مصوب شده است.

وی ادامه داد: همچنین در یک اقدام بی سابقه مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن برای حوزه ورزش گلستان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 نفر از ورزشکاران گلستانی استخدام رسمی شدند

24 نفر از ورزشکاران گلستانی استخدام رسمی شدند