مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:102024-01-07فرهنگي

فاجعه ای در یک سریال و ای کاش های 10 ساله


18 دی ماه سال 92، حادثه تلخ انفجار در پشت صحنه سریال «معراجی ها»، منجر به کشته شدن پنج نفر شد و غم بزرگی را در میان اهالی هنر برجای گذاشت؛ این اندوه در آستانه دهمین سال این حادثه تلخ، - 18 دی ماه سال 92، حادثه تلخ انفجار در پشت صحنه سریال معراجی ها ، منجر به کشته شدن پنج نفر شد و غم بزرگی را در میان اهالی هنر برجای گذاشت؛ این اندوه در آستانه دهمین سال این حادثه تلخ، بار دیگر یادآوری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمود رضوی تهیه کننده فیلم و سریال معراجی ها در دهمین سالگرد حادثه انفجار در پشت صحنه این سریال که به کشته شدن پنج نفر و آسیب دیدن دو تن از عوامل این مجموعه منجر شد، تصاویری را منتشر کرد و در صفحه شخصی خود اینگونه نوشت: چهارشنبه 18 دی سال 1392 روز تلخ و فراموش نشدنی ای برای من و خیلی از دوستانم و همکارانم بود.

حدود ساعت 10 صبح بود که تماس عجیبی همراه با جیغ و گریه از خانم کمالی برنامه ریز معراجی ها داشتم، فقط ترسیدم ولی نفهمیدم داستان چیست! تماس گرفتم این بار علاوه بر جیغ و گریه یک کلمه تکرار می کرد، آقای ده نمکی !! آقای ده نمکی در دسترس نبود! اولین نفری که به ذهنم رسید تماس با سیدجواد هاشمی بود، با گریه توضیح داد چه فاجعه ای رخ داده! کسی نمی دانست دقیقا چه اتفاقی افتاده، فقط می دانستند حین آماده سازی صحنه یک انفجار رخ داده و چند نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه ای در یک سریال و ای کاش های 10 ساله

فاجعه ای در یک سریال و ای کاش های 10 ساله