مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 00:202023-12-25اقتصادي

جذب سهمیه تسهیلات 2200 میلیارد تومانی برای رونق تولید در مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: در بحث رونق تولید بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سهمیه اختصاص تسهیلات به استان مازندران بوده است.

- حسن خیریان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: در بحث رونق تولید بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سهمیه اختصاص تسهیلات به استان مازندران بوده است.

وی افزود: با تلاش همه مسؤولان توانستیم علاوه بر جذب سهمیه مازندران، از سهمیه شناور ملی هم برای رفع موانع و رونق تولید استان سهمیه دوباره بگیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: در هجدهمین سفر شهرستانی استاندار، مدیران ستادی و مسؤولان دستگاه های مازندران به شهرستان ویژه آمل اقدامات خوبی انجام شد، همچنین در جریان سفر استاندار مازندران یکی از اقدامات مهم بحث برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی بیان کرد: رشد تولید، بحث اشتغال و رفع موانع از تأکیدات رهبر انقلاب بوده و در سفرهای استاندار به شهرهای مازندران این مهم به صورت ویژه مورد پیگیری قرار می گیرد.

خیریان پور با بیان اینکه در سفر به شهرستان آمل از 11 واحد تولیدی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی از نزدیک بازدید کردیم و پای درد و دل صنعتگران و تولیدکنندگان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سهمیه تسهیلات 2200 میلیارد تومانی برای رونق تولید در مازندران

جذب سهمیه تسهیلات 2200 میلیارد تومانی برای رونق تولید در مازندران